"אנו מכירים את התלמידים שלנו": השקפות מורים בנוגע ללמידה מבוססת חקר בראי ההקשר הבית ספרי
מאת: פרופ' טלי טל ושני צור
מטרת המחקר הייתה לבחון את השקפות מורים בנוגע ליישום של למידת חקר, בהתייחס להיבטים היכולים לקדם או לעכב את יישומה, כמו למשל קשרים בין ההשקפות של המורים, עבודת הצוות שלהם, בית ספרם והתפקיד אותו הם ממלאים כמעצבים של תהליך החקר. המחקר נערך בגישה איכותנית פרשנית, ועיקר הנתונים המוצגים בדו"ח זה נאספו מתצפיות משתתפות וראיונות עם המשתתפים.
תחום תוכן:
פדגוגיה
סוג פרסום:
מחקר
שנת פרסום:
2020