מדינת ישראל , משרד החינוך מדינת ישראל , משרד החינוך
מדינת ישראל, משרד החינוך
משרד החינוך
לשכת המדען הראשי
חזרה לקטלוג

ההשפעה של למידה מרחוק על היבטים רגשיים וחברתיים, דרכי פעולה, הוראה ודרכי התמודדות עם אתגרים רגשיים-חברתיים של למידה מרחוק

share
שתפו עמוד:
ההשפעה של למידה מרחוק על היבטים רגשיים וחברתיים, דרכי פעולה, הוראה ודרכי התמודדות עם אתגרים רגשיים-חברתיים של למידה מרחוק

מאת: ענת אטיה מלכי

סקירת ספרות זו עוסקת בהשפעתה של למידה מרחוק על היבטים רגשיים וחברתיים בקרב לומדות ולומדים.

תחום תוכן: חברתי - רגשי
סוג פרסום: סקירת ספרות
שנת פרסום: 2021

על הסקירה

סקירת ספרות זו עוסקת בהשפעתה של למידה מרחוק על היבטים רגשיים וחברתיים בקרב לומדות ולומדים. בחלק הראשון של הסקירה מתוארים היבטים רגשיים-חברתיים מרכזיים המושפעים מהלמידה מרחוק. בחלק השני מוצגות דרכי פעולה והתמודדות עם אתגרים רגשיים-חברתיים בלמידה מרחוק. תוך התמקדות בהיבטים של יחסי גומלין, הניעה, קהילתיות, הכוונה עצמית, מסוגלות עצמית ומעורבות בלמידה. בכל אחד מההיבטים מתוארים האתגרים העולים ממנו עבור תלמידות ותלמידים.