מדינת ישראל , משרד החינוך מדינת ישראל , משרד החינוך
מדינת ישראל, משרד החינוך
משרד החינוך
לשכת המדען הראשי
חזרה לקטלוג

לקיחת נקודת המבט של האחר בהקשרים חינוכיים

share
שתפו עמוד:
לקיחת נקודת המבט של האחר בהקשרים חינוכיים

מאת: ד"ר דנה ודר וייס, ד"ר חאלד אלסייד, ד"ר גדעון דישון, ד"ר עידית פסט, שי גולדפרב כהן, עפרי וגנר- לבל ועמית לביא

מטרתה של סקירה קצרה זו היא להציג את המושג לקיחת נקודת המבט של האחר (;Taking Perspective PT) והרלוונטיות שלו להקשרים חינוכיים. Taking Perspective הוא נושא שנחקר בשלל מסורות אקדמיות (פסיכולוגיה, חינוך, ניהול ועוד), כאשר לעיתים קרובות חוקרות מסתמכות על הגדרות שונות. לכן, אנחנו נגביל את עצמנו בעיקר למחקר שעסק בנושא מתוך פרספקטיבה חינוכית.

תחום תוכן: הכשרת מורים
סוג פרסום: מחקר
שנת פרסום: 2023
שותפים: אגף מו"פ ניסויים ויוזמות מנהל חדשנות וטכנולוגיה במשרד החינוך