מדינת ישראל , משרד החינוך מדינת ישראל , משרד החינוך
מדינת ישראל, משרד החינוך
משרד החינוך
לשכת המדען הראשי
הצהרת נגישות

מדינת ישראל,

משרד החינוך

חזרה לקטלוג

הדרך לשינוי- הערכה ועיצוב של תוכניות התערבות התערבות לקידום תפקודם הרגשי - חברתי והאקדמי של ילדים בגיל הרך בחברה הבדואית: מיקוד בהורה, בגננת או תכנית התערבות משולבת

share
שתפו עמוד:
הדרך לשינוי- הערכה ועיצוב של תוכניות התערבות התערבות לקידום תפקודם הרגשי - חברתי והאקדמי של ילדים בגיל הרך בחברה הבדואית: מיקוד בהורה, בגננת או תכנית התערבות משולבת

מאת: ד"ר יאיר זיו, פרופ' מירי שרף ופרופ' סלים אבו רביעה

מטרת הדו"ח היא לספק נקודת מבט רחבה על תהליכים חינוכיים ובין אישיים המתרחשים בחברה הבדורית בישראל תוך התמקדות בילדי גן חובה, הוריהם והגננות שלהם. בהינתן משבר הקורונה אשר שיבש לחלוטין את תכניותינו המקוריות, דו"ח זה מצליח לספק נקודת מבט רחבה למדי על תהליכים אלו אך אינו יכול לספק מידע על איכות תכניות ההתערבות המהוות חלק מרכזי במחקר כיוון שכתוצאה ממשבר הקורונה, תכניות אלו לא בוצעו עדיין.

תחום תוכן: מנהל חינוך
סוג פרסום: מחקר
שנת פרסום: 2020