הכשרת מורים בהוראת התנהגות בטוחה
מאת: טוני גוטנטג וד"ר נילי בורוכוב גרינברג
בדוח הנוכחי מוצגות שתי גישות מרכזיות לתוכניות מניעה: גישה הוליסטית להתנהגות בטוחה בחיי היום־יום בבית הספר (גישת "כלל בית הספר"), וגישה קוריקולרית המשלבת תכנים של התנהגות בטוחה בתוכנית הלימודים (גישת "שילוב חינוך להתנהגות בטוחה בתוכניות הלימודים"). בדוח נסקרות בהרחבה חמש תוכניות המדגימות גישות אלו, בדגש על אופן הכשרת המורים בהן. לכלל התוכניות שנבחרו ומוצגות בדוח זה מנגנון הערכה פנימי, הבא לידי ביטוי בהישגים מדידים. בחלק האחרון של הדוח מוזכרים מאפיינים משותפים להכשרת המורים שעולים מתוך הדוגמאות.
תחום תוכן:
מדיניות חינוך
סוג פרסום:
ועדות מומחים וקבוצות עבודה
שנת פרסום:
2019