מדינת ישראל , משרד החינוך מדינת ישראל , משרד החינוך
מדינת ישראל, משרד החינוך
משרד החינוך
לשכת המדען הראשי

מדינת ישראל,

משרד החינוך

חזרה לקטלוג

מאפייני תהליכי פיתוח מקצועי להוראה מקוונת ומאפייני פעילויות הוראה של מורים בבתי ספר יסודיים בתקופת סגרי הקורונה

share
שתפו עמוד:
מאפייני תהליכי פיתוח מקצועי להוראה מקוונת ומאפייני פעילויות הוראה של מורים בבתי ספר יסודיים בתקופת סגרי הקורונה

מאת: פרופ' אורית אבידב אונגר, ד"ר תמר שמיר ענבל ופרופ' אינה בלאו

צורת הלמידה בתקופת הקורונה הציבה אתגרים רבים ודרשה תמיכה זמינה, מידית ונרחבת כמו גם פיתוח מקצועי הולם עבור מורים. המחקר בחן מהם מקורות המידע והתהליכים ששימשו את המורים, בדגש על פיתוח מקצועי ממוסד ופיתוח מקצועי ספונטני. וכן לבחון כיצד הנלמד בפיתוח המקצועי יושם הלכה למעשה בהוראה בפעילויות לימודיות והפגתיות.

תחום תוכן: מנהל חינוך
סוג פרסום: מחקר
שנת פרסום: 2021