מדינת ישראל , משרד החינוך מדינת ישראל , משרד החינוך
מדינת ישראל, משרד החינוך
משרד החינוך
לשכת המדען הראשי
הצהרת נגישות

מדינת ישראל,

משרד החינוך

חזרה לקטלוג

התנסות מעשית במרחב המשולב באמצעות שימוש בפלטפורמה חדשנית פיזיטלית להבניית ידע ומיומנויות בקרב פרחי הוראה: מחקר ופיתוח

share
שתפו עמוד:
התנסות מעשית במרחב המשולב באמצעות שימוש בפלטפורמה חדשנית פיזיטלית להבניית ידע ומיומנויות בקרב פרחי הוראה: מחקר ופיתוח

מאת: פרופ' אורית אבידב אונגר, ד"ר תמר שמיר ענבל, פרופ' אינה בלאו, ד"ר עליזה עמיר, ד"ר שלומית חדד וטליה אור-גריף

מטרת המחקר לבחון מודלים קיימים להתנסות מעשית של פרחי הוראה ולהציע מודל כולל להתנסות מעשית במרחב משולב (מקוון + פנים אל פנים) במוסדות האקדמיים ובהוראה בבתי הספר. וכן להצביע כלים שמטרתם לבחון את יעילות המודל המוצע במסלול היסודי, בהיבטים של הבניית הידע ומיומנויות (דיסציפלינריות, פדגוגיות, טכנולוגיות) ובהיבטים של מידת המרכזיות של המורים לעתיד בכיתות הלימוד.

תחום תוכן: הכשרת מורים
סוג פרסום: מחקר
שנת פרסום: 2022

תוצרים