מדינת ישראל , משרד החינוך מדינת ישראל , משרד החינוך
מדינת ישראל, משרד החינוך
משרד החינוך
לשכת המדען הראשי
הצהרת נגישות

מדינת ישראל,

משרד החינוך

חזרה לקטלוג

מחקר מוביל מדיניות: ביסוס אמפירי למדיניות רב לשונית חינוכית

share
שתפו עמוד:
מחקר מוביל מדיניות: ביסוס אמפירי למדיניות רב לשונית חינוכית

מאת: פרופ' אילנה שוהמי, ד"ר מיכל טננבאום, אמיר מיכלוביץ' והנה סולומון

תחום תוכן: מדיניות חינוך
סוג פרסום: מחקר
שנת פרסום: 2019