מדיניות לעיצוב מרחבי למידה ברשויות נבחרות בעולם
מאת: עודד בושריאן ושירה זיוון
מסמך זה נועד להציג מידע באשר למדיניות עיצוב מרחבי למידה בארבע רשויות נבחרות –הממלכה המאוחדת (בריטניה), מדינת ניו זילנד, פרובינציית אונטריו בקנדה ומדינת ניו ג'רזי בארצות הברית. כל הרשויות הללו חברות בארגון המדינות המפותחות (ה-OECD) ובעלות מדיניות מוצהרת של עיצוב מרחבי למידה הזמינה בשפה האנגלית.
תחום תוכן:
מדיניות חינוך
סוג פרסום:
ועדות מומחים וקבוצות עבודה
שנת פרסום:
2020