לקיחת נקודת המבט של האחר ושיח רגשי בהתמודדות של מורות בקונפליקטים עם הורים
מאת: ד"ר דנה ודר-וייס, ד"ר חאלד אלסייד, ד"ר גדעון דישון וד"ר עידית פסט
המחקר מבקש לפתח ולבחון מודל לתהליך פיתוח מקצועי לצוותי מורים בנושא של התמודדות עם קונפליקטים עם הורים. המודל שואב תאורטית ממפגש בין שלושה גופי ידע שונים: הראשון עוסק בלקיחת נקודת המבט של האחר, השני קשור בהיבטים הרגשיים של עבודת המורה, והשלישי קשור בלמידה מקצועית של מורים.
תחום תוכן:
הכשרת מורים
סוג פרסום:
מחקר
שנת פרסום:
2023