הטמעת 'מערכת התמיכה המרובדת' - 1
מאת: תמר דוד כהן
חלק א' של מסמך זה מציג את גישת "מערכת התמיכה המרובדת", מטרתה, יתרונותיה ושלבי יישומה. הגישה פותחה במקור כתמיכה במורים לכיתות שילוב, אולם במהותה היא גישה רחבה יותר, הוליסטית-הומניסטית – הוראה בכל תלמיד באשר הוא כזכאי למענה הייחודי אליו הוא זקוק, ומדעית – המבקשת לסייע למורים לפעול ולקבל החלטות על סמך איסוף נתונים.
תחום תוכן:
מדיניות חינוך
סוג פרסום:
נייר תומך מדיניות
שנת פרסום:
2025