מדינת ישראל , משרד החינוך מדינת ישראל , משרד החינוך
מדינת ישראל, משרד החינוך
משרד החינוך
לשכת המדען הראשי

מדינת ישראל,

משרד החינוך

חזרה לקטלוג

שימוש בטכנולוגיה דיגיטלית ניידת (Mobile-learning) בהוראה מקוונת: אפיון החוויות המעצבות בתהליך האימוץ של הוראה מבוססות ML ויישומה בהוראה מקוונת בבית הספר, בקרב מורים בפועל ופרחי הוראה

share
שתפו עמוד:
שימוש בטכנולוגיה דיגיטלית ניידת (Mobile-learning) בהוראה מקוונת: אפיון החוויות המעצבות בתהליך האימוץ של הוראה מבוססות ML ויישומה בהוראה מקוונת בבית הספר, בקרב מורים בפועל ופרחי הוראה

מאת: ד"ר ריבי פריי לנדאו, פרופ' אורית אבידב- אונגר וד"ר יוליה מוצנק רזונוב

הוראה מבוססת טכנולוגיה דיגיטלית ניידת (Mobile- learning, ML) מערבת שימוש במכשירים ניידים במהלך ההוראה, ונמצאה כמשפרת מגוון היבטים של הלמידה. מטרת המחקר לאפיין את תהליך האימוץ של הוראה מבוססת ML על רקע מעבר ללמידה מקוונת לאור משבר הקורונה, וכן לבחון מהן החוויות המעצבות המשמעותיות בתהליך ההכשרה להוראה מבוססת ML בעקבות תקופת הקורונה. בנוסף לבחון כיצד מתאפיינים תוצרי הלמידה של המורים בפועל ושל פרחי ההוראה בבואם ליישם הוראה מבוססת ML.

תחום תוכן: פדגוגיה
סוג פרסום: מחקר
שנת פרסום: 2021