מדינת ישראל , משרד החינוך מדינת ישראל , משרד החינוך
מדינת ישראל, משרד החינוך
משרד החינוך
לשכת המדען הראשי

מדינת ישראל,

משרד החינוך

חזרה לקטלוג

שילוב יישומונים מתמטיים ברצף ההוראה

share
שתפו עמוד:
שילוב יישומונים מתמטיים ברצף ההוראה

מאת: פרופ' מיכל טבח, ד"ר ארנון הרשקוביץ וד"ר ענת כהן

מחקר זה ביקש להעשיר את הידע בתחום הוראת המתמטיקה בבתי הספר היסודיים, ובחן היבטים שונים בשילוב של יישומונים מתמטיים ברצף ההוראה. החוקרים מציגים ממצאים ממספר מחקרים אשר בחנו אילו סוגי מטה-דאטה מורים צריכים לשם קבלת החלטות מושכלת בשילוב היישומונים בהוראה, כיצד התפיסה החינוכית של המורים משפיעה על כך, כיצד להחזות את המידע למורים, וכיצד לספק למורים המלצות מבוססות-דאטה שתסייענה להם להתאים אישית חומרי למידה לתלמידיהם. כמו כן, נבחנים מסלולי הלמידה וההישגים של תלמידים שמוריהם השתתפו במחקר.

תחום תוכן: פדגוגיה
סוג פרסום: מחקר
שנת פרסום: 2020

תוצרים