עושים תנועה בסגר - גמישות בפעולה: הפרקטיקות החינוכיות בתנועות הנוער בעת הקורונה
מאת: פרופ' תמר רפפורט, ד"ר אריאלה בארי בן ישי, מר רותם קפלן וד"ר איימן אבו חג'אג'
במהלך "הסגר הראשון" מערכת החינוך עבר בן רגע לפעילות מרחוק. שינוי זה דרש ממערכת החינוך כולה וממסגרות החינוך הבלתי פורמלי ליצור דרכי פעולה חדשות. המחקר בחן את הפרקטיקות החינוכיות שקיימו תנועות הנוער בתקופה זו.
תחום תוכן:
מנהל חינוך
סוג פרסום:
מחקר
שנת פרסום:
2021
על המחקר
במהלך "הסגר הראשון" מערכת החינוך עבר בן רגע לפעילות מרחוק. שינוי זה דרש ממערכת החינוך כולה וממסגרות החינוך הבלתי פורמלי ליצור דרכי פעולה חדשות. המחקר בחן את הפרקטיקות החינוכיות שקיימו תנועות הנוער בתקופה זו. מהמחקר עלו ארבע תמות מרכזיות אשר מאפיינות את תנועות הנוער ואיפשות להן להתמודד עם המציאות המשברית: גמישות, יחסים, בית בתנועה ונעורים.