מדינת ישראל , משרד החינוך מדינת ישראל , משרד החינוך
מדינת ישראל, משרד החינוך
משרד החינוך
לשכת המדען הראשי

מדינת ישראל,

משרד החינוך

חזרה לקטלוג

סקירה שיטתית בנושא הערכה של התערבויות ללימוד אוריינות מדיה דיגיטלית במערכות חינוך

share
שתפו עמוד:
סקירה שיטתית בנושא הערכה של התערבויות ללימוד אוריינות מדיה דיגיטלית במערכות חינוך

מאת: ד"ר טלי תאני-צברי וד"ר קרן צור איל

סקירה שיטתית זו מתמקדת במחקרים שנעשו בשנים האחרונות בנושא התערבויות ללימוד אוריינות מדיה דיגיטלית במערכת החינוך הפורמלית. הסקירה בוחנת את מידת היעילות המדווחת להתערבויות אלו ומאפיינים ספציפיים של התערבויות אשר עשויים להגביר את יעילותן.

תחום תוכן: פדגוגיה
סוג פרסום: סקירת ספרות
שנת פרסום: 2022