מדינת ישראל , משרד החינוך מדינת ישראל , משרד החינוך
מדינת ישראל, משרד החינוך
משרד החינוך
לשכת המדען הראשי
הצהרת נגישות

מדינת ישראל,

משרד החינוך

חזרה לקטלוג

מאפייני ידע התנסותי של מורים מובילים לכימיה ואנגלית בתקופת הקורונה: לקראת פיתוח מודל להדרכה והכשרה להתנסות מעשית במרחב המקוון

share
שתפו עמוד:
מאפייני ידע התנסותי של מורים מובילים לכימיה ואנגלית בתקופת הקורונה: לקראת פיתוח מודל להדרכה והכשרה להתנסות מעשית במרחב המקוון

מאת: פרופ' רון בלונדר, ד"ר רות ולדמן וד"ר דבורה קצביץ. פרופ' לילי אורלנד-ברק, ליאה דור-יוסף וגייל סינגר

מחקר זה חשף גופי ידע הנתפסים כנחוצים להוראה מקוונת על פי ראיונות עומק שנערכו עם מורים מובילים (מדריכים ומובילי קהילות) המלמדים בבתי הספר העל-יסודיים בשני תחומים אנגלית וכימיה. יש להדגיש שהמחקר רלוונטי ובעל חשיבות להוראה מקוונת בתחומי ידע נוספים.

תחום תוכן: מנהל חינוך
סוג פרסום: מחקר
שנת פרסום: 2020

על המחקר

מחקר זה חשף גופי ידע הנתפסים כנחוצים להוראה מקוונת על פי ראיונות עומק שנערכו עם מורים מובילים (מדריכים ומובילי קהילות) המלמדים בבתי הספר העל-יסודיים בשני תחומים אנגלית וכימיה. יש להדגיש שהמחקר רלוונטי ובעל חשיבות להוראה מקוונת בתחומי ידע נוספים. מחקר זה הוליד שאלות משמעותיות לגבי סוגי הידע הפרופסיונליים החדשים / מחודשים המתקיימים במרחב המקוון, התאמת תפקידם של כל השותפים במערך ההדרכה, התאמה והנגשה של מודלים קיימים, ושילוב גישות להכשרה לסביבות חברתיות-תרבותיות שונות.