טכנולוגיה חדשנית לעידוד למידה במרחב המקוון
מאת: ד"ר גורן גורדון
באוניברסיטת תל אביב פותחה מערכת טכנולוגית חדשנית בה דמות וירטואלית על המסך מנחה פעילות קבוצתית של כמה תלמידים בזום. המערכת משתמשת בכלים מתקדמים, כמו זיהוי הדובר, הבעות ופנים ועוד על מנת לחשו את "האקלים החברתי". מטרת המחקר היא בחינת האפקטיביות של הדמות הוירטואלית של פעילויות קבוצתיות במרחב המקוון.
תחום תוכן:
פדגוגיה
סוג פרסום:
מחקר
שנת פרסום:
2021
על המחקר
באוניברסיטת תל אביב פותחה מערכת טכנולוגית חדשנית בה דמות וירטואלית על המסך מנחה פעילות קבוצתית של כמה תלמידים בזום. המערכת משתמשת בכלים מתקדמים, כמו זיהוי הדובר, הבעות ופנים ועוד על מנת לחשו את "האקלים החברתי". מטרת המחקר היא בחינת האפקטיביות של הדמות הוירטואלית של פעילויות קבוצתיות במרחב המקוון. אפקטיביות נמדדת הן בלמידת התוכן הלימודי והן בכישורים החברתיים הנרגשים לשם פעילות קבוצתית, כגון הקשבה ושיתוף פעולה.