מדינת ישראל , משרד החינוך מדינת ישראל , משרד החינוך
מדינת ישראל, משרד החינוך
משרד החינוך
לשכת המדען הראשי

מדינת ישראל,

משרד החינוך

חזרה לקטלוג

מידעון פסח תשפ"ד

share
שתפו עמוד:
מידעון פסח תשפ"ד

מאת: לשכת המדענית הראשית

המשבר הנוכחי המתמשך חושף בפנינו ביתר שאת אתגרים שעמם מתמודדת מערכת החינוך ויסודות שזקוקים לחיזוק. הוא מזמין אותנו לדמיין מערכת חינוך אחרת, ולחשוב על האופן שבו ניתן לחזק ובמקומות שנפגעו, לבנות את מערכת החינוך מחדש וטוב יותר. החשיבה על היסודות הובילה אותנו לחיפוש אחר מסגרות קונספטואליות מארגנות, שעם יציקה מושכלת וסבלנית, יכולות לחזק את היסודות עליהם נשענת מערכת החינוך. דוגמה למסגרת קונספטואלית כזאת היא גישת ה-MTSS( support of system tiered-Multi), אשר מבקשת לארגן תחת מערכת אחת מענים לצרכים לימודיים, התנהגותיים ורגשיים-חברתיים, של תלמידים ושל מורים, על ידי תכנון ובחירה באסטרטגיות, שיטות הוראה והתערבויות מבוססות-מחקר, בהסתמך על מיפוי וניטור מתמשך של צרכים אלו.

תחום תוכן: מדיניות חינוך
סוג פרסום: מידעון
שנת פרסום: 2024

תוצרים