השפעת למידה מתוקשבת בתקופת הקורונה על הפערים הלימודיים של ילדים עם קשיי למידה בחשבון
מאת: ד"ר שרית אשכנזי וסוניה חסון
המחקר הנוכחי ניסה לבחון את ההשפעות ארוכות וקצרות הטווח של סגרי הקורונה על ילדים אשר היו בכיתה א' וב' בזמן סגרי הקורונה ובזמן הבדיקה שלהם היו בכיתה ג' או ד'. אוכלוסייה זאת היא מיוחדת כיוון שבגיל צעיר קשה לבצע למידה מרחוק לאורך זמן וללא עזרת הורים. ובנוסף בכיתה א' וב' נלמדים היסודות של המתמטיקה. מטרה נוספת של המחקר הנוכחי היא לבחון כיצד סגרי הקורונה השפיעו על תלמידים עם לקויות למידה בחשבון.
תחום תוכן:
מנהל חינוך
סוג פרסום:
מחקר
שנת פרסום:
2024