מדינת ישראל , משרד החינוך מדינת ישראל , משרד החינוך
מדינת ישראל, משרד החינוך
משרד החינוך
לשכת המדען הראשי

מדינת ישראל,

משרד החינוך

חזרה לקטלוג

פערים ותהליכי אי-שוויון בגיל הרך בעקבות תקופת הקורונה

share
שתפו עמוד:
פערים ותהליכי אי-שוויון בגיל הרך בעקבות תקופת הקורונה

מאת: ד"ר יעל קסנר ברוך, פרופ' יאיר זיו וד"ר אודט סלע

המסמך הנוכחי מבוסס על עבודתם של צוות מומחים הכולל צוותי חינוך, אנשי אקדמיה וגורמים מקצועיים באגף לחינוך לקדם יסודי ואגף בכיר אסטרטגיה ותכנון במשרד החינוך. צוות מומחים זה פעל בתקופה שבין ינואר 2021 עד יוני 2021.

תחום תוכן: מדיניות חינוך
סוג פרסום: נייר תומך מדיניות
שנת פרסום: 2021

על המסמך

המסמך הנוכחי מבוסס על עבודתם של צוות מומחים הכולל צוותי חינוך, אנשי אקדמיה וגורמים מקצועיים באגף לחינוך לקדם יסודי ואגף בכיר אסטרטגיה ותכנון במשרד החינוך. צוות מומחים זה פעל בתקופה שבין ינואר 2021 עד יוני 2021. במסמך זה אנו מבקשים לתאר את ממצאי עבודת צוות המומחים, לזהות נקודות עיקריות התורמות להעמקת פערים ואי-שוויון בגיל הרך, ולהציע: (א) אסטרטגיות פעולה קונקרטיות אשר יכולות למנוע העמקת פערים קיימים בעקבות משבר הקורונה ואף לתרום לצמצומם. ו-(ב) להתריע לגבי אסטרטגיות פעולה אשר לא יתרמו למניעת העמקת הפערים ואף עלולות להרחיבם.