חוסן תפקודי של בתי הספר: הפקת לקחים ממגפת הקורונה במבט קדימה
מאת: פרופ' ברוריה עדיני, ד"ר שחר לב ארי ואריאל קאים
מטרות המחקר כללו פיתוח מדד חוסן תפקודי של בתי ספר בישראל; הערכת ותיקוף מדד החוסן התפקודי; מיפוי הגורמים הקשורים לחוסן תפקודי; השוואת רמת החוסן התפקודי בקרב סוגים שונים של בתי ספר וזיהוי המאפיינים/ המשתנים של בתי הספר אשר מנבאים בהצלחה את החוסן התפקודי.
תחום תוכן:
מדיניות חינוך
סוג פרסום:
מחקר
שנת פרסום:
2020