מדינת ישראל , משרד החינוך מדינת ישראל , משרד החינוך
מדינת ישראל, משרד החינוך
משרד החינוך
לשכת המדען הראשי

מדינת ישראל,

משרד החינוך

חזרה לקטלוג

פיזיקה ניסויית בתוכנית הלימודים: טעמים, דרכי פעולה ואתגרים

share
שתפו עמוד:
פיזיקה ניסויית בתוכנית הלימודים: טעמים, דרכי פעולה ואתגרים

מאת: ד"ר גיל גרטל

דוח זה פורס את קשת הסוגיות הקשורות להוראת שיעורי מעבדה בפיזיקה: הפרק הראשון מציג את הטעמים לשילוב שיעורי מעבדה ואת מטרותיהם של שיעורים אלה. הפרק השני בוחן את האמצעים והמכשירים המשמשים בשיעורי מעבדה. נוסף על כך, הוא מתייחס לסוגיה העכשווית של מעבר ללמידה מרחוק, ומשווה בין מעבדה וירטואלית לבין מעבדה ממשית. הפרק השלישי מציג את הכלים המשמשים להערכת עבודת התלמידים במעבדות. הפרק הרביעי מתייחס להכשרת המורים להעברת שיעורי מעבדה בפיזיקה. בפרק המסכם ערכנו רשימה של כלל האתגרים המרכזיים בהוראה במעבדת פיזיקה לצד הפתרונות המומלצים בספרות המחקר.

תחום תוכן: פדגוגיה
סוג פרסום: ועדות מומחים וקבוצות עבודה
שנת פרסום: 2020