מדינת ישראל , משרד החינוך מדינת ישראל , משרד החינוך
מדינת ישראל, משרד החינוך
משרד החינוך
לשכת המדען הראשי

מדינת ישראל,

משרד החינוך

חזרה לקטלוג

מחקר הערכת הלמידה המקוונת בחינוך המדעי והמתמטי העל יסודי

share
שתפו עמוד:
מחקר הערכת הלמידה המקוונת בחינוך המדעי והמתמטי העל יסודי

מאת: ד"ר מרב גבע, נעמה בר-און וד"ר אורלי לכיש-זלאיט

הערכת הלמידה מרחוק היא אתגר גדול – ועוד יותר בחינוך המדעי, שבו יש חשיבות להערכת ביצוע של ניסויים, עבודות חקר מעשיות, עבודות במעבדה ובשדה, כל אלה מגדילים את מורכבות ההערכה בכלל ובלמידה מרחוק בפרט. בפועל, למורכבות זו יש השפעה על הפדגוגיות המשמשות בחינוך המדעי, והיא עלולה להיות מגבלה של ממש בלמידה מקוונת. המחקר הנוכחי מציג מיפוי מפורט ומעמיק של דרכי ההערכה שיישמו מורים ומורות למדעים בחינוך העל־יסודי במהלך תקופת הקורונה (מראשיתה ועד לחודש מרץ 2020), בדגש על חסמים ומגבלות שעמדו בפני המורים ודרכי הערכה שנחלו הצלחה.

תחום תוכן: פדגוגיה
סוג פרסום: מחקר
שנת פרסום: 2021