מדינת ישראל , משרד החינוך מדינת ישראל , משרד החינוך
מדינת ישראל, משרד החינוך
משרד החינוך
לשכת המדען הראשי
הצהרת נגישות

מדינת ישראל,

משרד החינוך

חזרה לקטלוג

הערכה בית ספרית אפקטיבית: כיצד לבצע הערכה פנימית ולעשות בה שימוש למטרות שיפור?

share
שתפו עמוד:
הערכה בית ספרית אפקטיבית: כיצד לבצע הערכה פנימית ולעשות בה שימוש למטרות שיפור?

המסמך הנוכחי מתאר מהי הערכה פנימית אפקטיבית ובמה היא כרוכה ומדגיש כי יש לעשות בה שימוש בדרכים שישפרו את תוצריהם החינוכיים של התלמידים. המסמך מסתמך על ידע עדכני לגבי הערכה פנימית ועל מקרי בוחן בדמות בתי ספר ניו-זילנדים בהם נעשה שימוש בהערכה פנימית למטרות קידום אסטרטגיות ושהצליחו להביא לשיפור הישגי התלמידים תוך שימת דגש על הישגיהם של תלמידים מאורים (Māori) ותלמידים מאיי האוקיאנוס השקט (pacific learners). בבתי הספר שנבחנו ניתן למצוא דוגמאות של שימוש בתהליכי חקר ומחשבה מבוססת-הערכה (reasoning evaluative and processes inquiry). מטרת מסמך זה הינה לסייע לבתי ספר המלמדים באנגלית (schools medium-English) ולקהילותיהם להבין כיצד לבצע הערכה אפקטיבית למטרות שיפור. ניתן לעשות במסמך שימוש בדרכים שונות עבור קבוצות שונות.

תחום תוכן: מדיניות חינוך
סוג פרסום: סקירת ספרות
שנת פרסום: 2021