רפורמות חינוכיות לצמצום פערי הישגים
מאת: נועה לורבר-הוס וד"ר עדו ליטמנוביץ
השאלות המנחות את הדוח הן: אילו רפורמות נערכו בשנים האחרונות במדינות שהישגיהן במחקר פיז"ה גבוהים ושפערי הציונים בהן אשר מוסברים בהבדלים ברקע החברתי־כלכלי צומצמו בין מבחן למבחן בשלושת המועדים האחרונים של המחקר (2012 ,2015 ,2018)?; מה הצורך שהרפורמות באו למלא ומה הרקע שהוביל לצורך זה?; מהן האסטרטגיות שננקטו כדי להשיג את מטרות הרפורמות?
תחום תוכן:
מדיניות חינוך
סוג פרסום:
ועדות מומחים וקבוצות עבודה
שנת פרסום:
2021