מדינת ישראל , משרד החינוך מדינת ישראל , משרד החינוך
מדינת ישראל, משרד החינוך
משרד החינוך
לשכת המדען הראשי
הצהרת נגישות

מדינת ישראל,

משרד החינוך

חזרה לקטלוג

ההשפעה של למידה מרחוק על היבטים רגשיים וחברתיים, דרכי פעולה, הוראה ודרכי התמודדות עם אתגרים רגשיים-חברתיים של למידה מרחוק

share
שתפו עמוד:
ההשפעה של למידה מרחוק על היבטים רגשיים וחברתיים, דרכי פעולה, הוראה ודרכי התמודדות עם אתגרים רגשיים-חברתיים של למידה מרחוק

מאת: ענת אטיה מלכי

סקירת ספרות זו עוסקת בהשפעתה של למידה מרחוק על היבטים רגשיים וחברתיים בקרב לומדות ולומדים.

תחום תוכן: חברתי - רגשי
סוג פרסום: סקירת ספרות
שנת פרסום: 2021

על הסקירה

סקירת ספרות זו עוסקת בהשפעתה של למידה מרחוק על היבטים רגשיים וחברתיים בקרב לומדות ולומדים. בחלק הראשון של הסקירה מתוארים היבטים רגשיים-חברתיים מרכזיים המושפעים מהלמידה מרחוק. בחלק השני מוצגות דרכי פעולה והתמודדות עם אתגרים רגשיים-חברתיים בלמידה מרחוק. תוך התמקדות בהיבטים של יחסי גומלין, הניעה, קהילתיות, הכוונה עצמית, מסוגלות עצמית ומעורבות בלמידה. בכל אחד מההיבטים מתוארים האתגרים העולים ממנו עבור תלמידות ותלמידים.