מדינת ישראל , משרד החינוך מדינת ישראל , משרד החינוך
מדינת ישראל, משרד החינוך
משרד החינוך
לשכת המדען הראשי

מדינת ישראל,

משרד החינוך

חזרה לקטלוג

פערים בחינוך הנוצרים כתוצאה ממעבר ללמידה מרחוק

share
שתפו עמוד:
פערים בחינוך הנוצרים כתוצאה ממעבר ללמידה מרחוק

מאת: רותם קפלן

הסקירה מתמקדת במחקרים קודמים שעסקו בהשפעתה של הוראה מקוונת על הפערים הלימודיים בין אוכלוסיות עם קשיים שונים. הסקירה מרכיבה תצרף של גורמים ומסקנות שמהם ניתן ללמוד או לפחות לזהות קווי מתאר של משמעות הפערים בתקופת הקורונה. הסקירה מתחלקת לשלושה כאשר החלק הראשון מנתח את הקשיים העיקריים העולים מהלמידה מרחוק לקבוצות אוכלוסייה שונות ובכלל ומתוכם את הגורמים המרכזיים ההופכים את הלמידה מרחוק למגדילה פערים כלפי קבוצות תלמידים מתקשים. החלק השני סוקר מספר רב של מדינות והאופנים שבהם הן בחרו להתמודד עם המצב. החלק השלישי מתמקד בילדים ונוער בסיכון ובמצוקה.

תחום תוכן: מדיניות חינוך
סוג פרסום: סקירת ספרות
שנת פרסום: 2020