מדינת ישראל , משרד החינוך מדינת ישראל , משרד החינוך
מדינת ישראל, משרד החינוך
משרד החינוך
לשכת המדען הראשי

מדינת ישראל,

משרד החינוך

חזרה לקטלוג

טכנולוגיות דיגיטליות להשבחת תהליכי הוראה, למידה והערכה בלמידה מקוונת בעת חירום בבתי ספר יסודיים בישראל

share
שתפו עמוד:
טכנולוגיות דיגיטליות להשבחת תהליכי הוראה, למידה והערכה בלמידה מקוונת בעת חירום בבתי ספר יסודיים בישראל

מאת: ד"ר תמר שמיר-ענבל, פרופ' אינה בלאו ואסתי שוורץ

מחקר זה בא לבדוק מהם המאפיינים של תהליכי ההוראה, הלמידה וההערכה שהתבצעו בלמידה מרחוק בתקופת הקורונה ולמפות את הכלים הדיגיטליים המסייעים בהשבחת תהליכי הוראה למידה והערכה בלמידה מרחוק. מתוך ממצאי המחקר עולה כי ההוראה בתקופה זו הייתה ברובה סינכרונית שעיקרה במליאה ומעט עבודה קבוצתית או עצמאית של תלמידים. בנוסף, תחום ההערכה בתקופת הלמידה המרחוק נזנח כמעט לגמרי ובעיקר הושמטו אסטרטגיות של הערכה עצמית או הערכת עמיתים. רמת הפעילויות הטכנולוגיות בסולם SAMR היתה נמוכה, בעיקר ברמת החלפה ו-או העצמה.

תחום תוכן: מנהל חינוך
סוג פרסום: מחקר
שנת פרסום: 2021