פיתוח מודלים מבוססי מחקר בנושא התמקצעות מורים להוראה בכיתה הטרוגנית
מאת: פרופ' תום גומפל, פרופ' יפעת בן-דוד קוליקנט ופרופ' אדם ניר
מטרת מחקר זה הייתה לבחון האם יש בכוחה של התערבות בבתי ספר ליצור שינוי תודעתי בקרב מורים ומנהלים בנוגע לחשיבותו של חינוך מכיל ושוויוני בכיתות הטרוגניות. במקור, נועדה פעולת ההתערבות להוביל לשינוי בכל שלבי התכנון החינוכי, מרמת הכיתה והמורה ועד למעצבי המדיניות החינוכית.
תחום תוכן:
מנהל חינוך
סוג פרסום:
מחקר
שנת פרסום:
2022