פיתוח כלים התנהגותיים לאבחון קשיים בזיהוי פנים בקרב ילדים
מאת: פרופ' גליה אבידן וד"ר בת שבע חדד
חשיבותו המרכזית של המחקר הנוכחי היא באפשרות בחינת התהליכים התפתחותיים של כישורים שונים הקשורים בתפיסת פנים. איסוף המידע הנרחב שנערך על קבוצה כה גדולה של נבדקים היווה פלטפורמה ליצירת נורמות מותאמות לגיל וכן להבנה מעמיקה של כישורים אלו באוכלוסייה בעלת התפתחות תקינה. איסוף המידע הנרחב ממספר רב של בתי ספר הדגיש בפנינו את חוסר המודעות של הצוותים החינוכיים ללקות זו ואת הכמיהה והפתיחות לקבלת מידע מעמיק בתחום. כמו כן, ישנו חוסר מענה לאבחון לקויות אלו במסגרות פורמליות אחרות כגון מסגרות רפואיות, דבר המקשה אף יותר את הגילוי המוקדם של הלקות.
תחום תוכן:
מנהל חינוך
סוג פרסום:
מחקר
שנת פרסום:
2015