מדינת ישראל , משרד החינוך מדינת ישראל , משרד החינוך
מדינת ישראל, משרד החינוך
משרד החינוך
לשכת המדען הראשי
חזרה לקטלוג

אפקטיביות של פיתוח מקצועי

share
שתפו עמוד:
אפקטיביות של פיתוח מקצועי

מאת: פרופ' עלית אולשטיין, ד"ר ליאור כהן, ד"ר ציונה לוי, ד"ר אינגריד ברט, ד"ר אורלי חיים, גב' סימון דובאל וגב' עדי ענבר

אחת המטרות העיקריות של המחקר הנוכחי היא לחקור באיזו מידה תוכנית מקוונת לפיתוח מקצועי הנלמדת סינכרוני (PD Synchronous), שתוכננה מחדש בהתאם למודל שפותח לאחרונה ע"י סימס ואח' (2021 ,al et Sims), יכולה להכין מורים ליישם באופן מיטבי את תוכנית הלימודים באנגלית של משרד החינוך (2020. הגדרת העבודה שלנו לפיתוח מקצועי (PD) בסקירה זו ובמחקר שלנו היא ההגדרה ע"פ דארלינג-האמונד ואח' (2017 ,al et Hammond-Darling, עמ‘ 5) לפיתוח מקצועי בתור "למידה מקצועית מובנית שגורמת לשינויים בפרקטיקות של מורים ולשיפורים בתוצרי הלמידה של התלמידים."

תחום תוכן: הכשרת מורים
סוג פרסום: מחקר
שנת פרסום: 2023
שותפים: אגף מו"פ ניסויים ויוזמות מנהל חדשנות וטכנולוגיה במשרד החינוך