מדינת ישראל , משרד החינוך מדינת ישראל , משרד החינוך
מדינת ישראל, משרד החינוך
משרד החינוך
לשכת המדען הראשי
הצהרת נגישות

מדינת ישראל,

משרד החינוך

חזרה לקטלוג

טיפוח למידה רגשית- חברתית במערכת החינוך

share
שתפו עמוד:
טיפוח למידה רגשית- חברתית במערכת החינוך

מאת: פרופ' (אמריטוס) רמי בנבנישתי, ד"ר אימאן אגבאריה, פרופ' מיכל אל יגון, ד"ר מעין דוידוס, פרופ' מיכל טבח, פורפ' משה ישראלשוילי, פרופ' אבי עשור, פרופ' דיוויד פורטס, ד"ר יריב פניגר, ד"ר דפנה קופלמן-רובין וד"ר חגי קופרמינץ

במסמך הנוכחי מוצגת תפיסתה של הוועדה באשר לחשיבות הקידום של למידה רגשית־חברתית במערכת החינוך בישראל, לעקרונות המנחים ולדרכים המתאימות לטיפוח ולהקניה של למידה זו ולתהליכי הטמעתה בכלל המערכת.

תחום תוכן: מדיניות חינוך
סוג פרסום: ועדות מומחים וקבוצות עבודה
שנת פרסום: 2020