מדינת ישראל , משרד החינוך מדינת ישראל , משרד החינוך
מדינת ישראל, משרד החינוך
משרד החינוך
לשכת המדען הראשי
חזרה לקטלוג

סגנונות התמודדות ורווחה סובייקטיבית של מתבגרים ומתבגרות במלחמת 'חרבות ברזל'

share
שתפו עמוד:
סגנונות התמודדות ורווחה סובייקטיבית של מתבגרים ומתבגרות במלחמת 'חרבות ברזל'

מאת: ד"ר מירי גולדרט, פרופ' אריאל כנפו- נעם, ד"ר ירון סלע, שרון קייזר- הלר ודנה קצוטי

מחקר חלוצי זה בחן את תחושת הרווחה הסובייקטיבית ואת סגנונות החוסן וההתמודדות של 323
בני נוער שמשתתפים ולא משתתפים בתוכניות החינוך הבלתי פורמלי בישראל במלחמת חרבות
ברזל. המדגם מתמקד בשלוש תוכניות מנהיגות: מועצות תלמידים ונוער, מש"צים (מדריכי של"ח
צעירים) ונוב"ה (נוער בחזית ההסברה). בנוסף, המחקר השווה בין בני נוער מיישובים מפונים בטווח
0-7 ק"מ ותושבי קו עימות במחוז צפון, לבין בני נוער שאינם מתגוררים בסמוך לקווי העימות. כמו
כן נעשתה הבחנה בין נוער מיישוב מרובה אזעקות לבין נוער מיישוב ללא אזעקות מרובות.

תחום תוכן: מנהל חינוך
סוג פרסום: מחקר
שנת פרסום: 2025

תוצרים