מדינת ישראל , משרד החינוך מדינת ישראל , משרד החינוך
מדינת ישראל, משרד החינוך
משרד החינוך
לשכת המדען הראשי
הצהרת נגישות

מדינת ישראל,

משרד החינוך

חזרה לקטלוג

ההשפעה של אימון ממוחשב על הבנת הנקרא באנגלית בקרב תלמידי תיכון דוברי ערבית

share
שתפו עמוד:
ההשפעה של אימון ממוחשב על הבנת הנקרא באנגלית בקרב תלמידי תיכון דוברי ערבית

מאת: פרופ' תמי קציר וד"ר ענת פריאור

הבנת הנקרא היא יכולת מורכבת, ומודלים רב-רכיביים מצביעים על קשרים בינה לבין יכולות לשוניות, כגון שטף קריאה ואוצר מילים, וכן על קשרים בינה לבין בטחון עצמי והיכרות עם אסטרטגיות קריאה. אולם, מודלים אלו נבנו בעיקר על בסיס מחקר בקרב קוראים צעירים בשפת אמם. המחקר הנוכחי בחן את תקפותם והתאמתם של מודלים אלו להבנת הבדלים ביכולות הבנת הנקרא בשפה זרה בקרב מתבגרים, אוכלוסיה אשר כמעט ולא נחקרה.

תחום תוכן: פדגוגיה
סוג פרסום: מחקר
שנת פרסום: 2019

תוצרים