מדינת ישראל , משרד החינוך מדינת ישראל , משרד החינוך
מדינת ישראל, משרד החינוך
משרד החינוך
לשכת המדען הראשי
הצהרת נגישות

מדינת ישראל,

משרד החינוך

חזרה לקטלוג

אסופת מחקרים בנושא קידום מיומנויות למידה בהכוונה עצמית

share
שתפו עמוד:
אסופת מחקרים בנושא קידום מיומנויות למידה בהכוונה עצמית

מאת: גיא כהן

ספר דיגיטלי הכולל אסופת מחקרים העוסק בקידום מיומנויות למידה בהכוונה עצמית שנכתב על ידי גיא כהן מאוניברסיטת תל אביב. למידה בהכוונה עצמית (SRL- Self Regulated Learning) היא תהליך פעיל בו מתקיימים שלושה שלבים: חשיבה מקדימה, ביצוע והערכה. בהתאם לכך הלומד מציב מטרות, מתכנן את פעולותיו, עוקב אחר ביצועיו ומעריך את המהלכים בו בחר. הספר דן בתפקידם של מורים בקידום מיומנויות למידה בהכוונה עצמית ובאסטרטגיות מומלצות לקידום המיומנויות למידה בהכוונה עצמית.

תחום תוכן: פדגוגיה
סוג פרסום: סקירת ספרות
שנת פרסום: 2023