בחזרה לעתיד החינוך: ארבעה תרחישים ללמידה לפי ה-OECD
התפרצותה של מגפת הקורונה העולמית הזכירה לכולנו שהעתיד אינו ודאי ועשוי להשתנות ברגע. כאשר אנו חושבים על העתיד, עלינו לקחת בחשבון לא רק את השינויים שלהם אנו מצפים, אלא גם את הבלתי צפויים. בשל כך, לשכת המדען הראשי במשרד החינוך בחרה לתרגם ולתמצת את המסמך של ה-OECD אאשר מתמקד בארבעה תרחישים אפשריים לעתיד החינוך ומעריך את השפעותיהם ומשמעותם על מדיניות החינוך.
תחום תוכן:
מדיניות חינוך
סוג פרסום:
סקירת ספרות
שנת פרסום:
2020