ניתוח פרקטיקות של הוראה מקוונת בקרב מורים בבתי ספר יסודיים בראי הקשב, התאמה לשונות לומדים והקשר לחוללות עצמית של מורים בסביבה המקוונת
מאת: פרופ' לילך שלו מבורך
המחקר הנוכחי עוסק במאפיינים של למידה מרחוק בכיתה ההטרוגנית ובניתוח פרקטיקות של הוראה מקוונת בראי הקשב תוך התאמה לשונות הלומדים, בקרב מורים בבתי ספר יסודיים במהלך הסגר הראשון.
תחום תוכן:
פדגוגיה
סוג פרסום:
מחקר
שנת פרסום:
2021
על המחקר
המחקר הנוכחי עוסק במאפיינים של למידה מרחוק בכיתה ההטרוגנית ובניתוח פרקטיקות של הוראה מקוונת בראי הקשב תוך התאמה לשונות הלומדים, בקרב מורים בבתי ספר יסודיים במהלך הסגר הראשון. למחקר כמה מטרות, ביניהן: לתאר באופן כללי את השתתפות התלמידים בבתי ספר יסודיים בשיעורים סינכריים, בפעילויות א-סינכרוניות ולהערך את שיעור התלמידים שהפיקו תועלות מההוראה מרחוק בהתבסס על הערכת המורים, במהלך תקופת הסגר הראשון. מטרה נוספת הייתה למפות את פרקטיקות ההוראה המקוונת בהן עשו שימוש מורי בתי ספר יסודיים, בראי אתגרי הקשב של תלמידיהם.