נגישות של סביבת בית-הספר כמאפשרת השתתפות של תלמידים
מאת: ד"ר נעמי שרויאר, פרופ' בתיה אנגל-יגר וגב' ליליאן טאטור
למחקר שתי מטרות עיקריות: האחת, לבדוק את הקשר בין מידת הנגישות של סביבת בית הספר הפיזית (כולל החושית) והחברתית (כולל מדיניות ועמדות), לבין רמת ההשתתפות של תלמידים עם מוגבלות בפעילויות הנעשות במסגרת בית הספר; והשנייה – לאתר גורמים מסייעים וחסמים המגבילים את השתתפותם בפעילויות מסוימות, בכדי לתכנן את ההתערבות ואת סדרי העדיפויות בצורה יעילה יותר. כמטרה משנית, מפותחים סקר מקיף לבדיקת נגישות בתי ספר ותרגום לעברית של כלי מחקר לבדיקת ההשתתפות של תלמידים.
תחום תוכן:
מנהל חינוך
סוג פרסום:
מחקר
שנת פרסום:
2015