מדינת ישראל , משרד החינוך מדינת ישראל , משרד החינוך
מדינת ישראל, משרד החינוך
משרד החינוך
לשכת המדען הראשי
הצהרת נגישות

מדינת ישראל,

משרד החינוך

חזרה לקטלוג

התמודדות מורים בבית הספר היסודי עם ההוראה בתקופת הקורונה היבטים רגשיים ומקצועיים

share
שתפו עמוד:
התמודדות מורים בבית הספר היסודי עם ההוראה בתקופת הקורונה היבטים רגשיים ומקצועיים

מאת: ד"ר מירי שריד וד"ר אורלי ליפקה

מחקר זה ביקש לבחון את ההתמודדות של מורים בהוראה בצל הקורונה בשנת תשפ"א מבחינת המחויבות של המורה להוראה, ההנחה מאחורי המסוגלות העצמית שלו, השתתפותו בהשתלמויות, האתגרים המקצועיים, מקורות חוסן נפשי, כמו גם מאפייני רקע אישיים ומקצועיים. במחקר השתתפו 404 מורים מבתי ספר יסודיים ממלכתיים וממלכתיים-דתיים ברחבי הארץ, ממגוון רמות סוציו-אקונומיות ומדיסציפלינות שונות.

תחום תוכן: חברתי - רגשי
סוג פרסום: מחקר
שנת פרסום: 2021